Natopfyldning
Udnyt de effektive nattetimer
Der er mange praktiske opgaver som skal klares før en butik åbner. Ofte foregår disse opgaver mens butikken er åben for kunder - og hvis personalet løber rundt med paller og rengøringsartikler, skaber det et sjusket indtryk.
Med en serviceaftale hos os får du flere glade kunder, da der ikke er forstyrrende paller som spærrer i åbningstiden, samt langt færre udsolgt-situationer. Du sikrer dig samtidigt at have mere tid til ”godt købmandskab” da vi, fra morgenstunden, efterlader et godt overblik, som giver bedre varebestilling og mindre lager. Da vi har skabt salgsklar butik i nattetimerne, betyder det mere tid til at sikre optimal skiltning, hyldeforkanter, spændende salgsaktiviteter samt udvikling i butikken.
Alt-i-alt medfører dette en mere motiverende arbejdsdag med mere ro og et bedre flow, samt giver dig, og dine medarbejdere, tid og rum til at fokusere på den gode service, så kunderne har lyst til at komme igen. Vi sørger bl.a. for:
- Vareopfyldning
- Datotjek
- Lette rengøringsopgaver
- Spaceombygning
- Tilpasning af varer og udstillinger jf. sæsonudsving
Vi sikrer dig, at din butik står klar inden åbning.
Sådan vil du opleve os
-
Innovation
Vi har et mål om at 5% af vores omsætning skal komme fra nye services, hvert år. Vi har fokus på innovation og optimerer løbende processer, systemer og arbejdsmetoder.
-
Fleksibilitet
Vi ønsker at kunne tilbyde en stor fleksibilitet til vores kunder. Med et kompetencestærkt team med mere end 600 tilknyttede medarbejdere, og stor geografisk spredning, har vi altid en medarbejder i dit område.
-
Kvalitet
Vi ønsker at levere service og serviceydelser af høj kvalitet med et dygtigt, veluddannet og fagligt kompetent administrations- og servicepersonale.
-
Handling
Hos os, er der altid handling bag ordene. Vi vægter troværdighed og tydelighed i vores kommunikation, så vores kunder føler sig i trygge hænder.
Ombygning og etablering
En god indretning og en flot udstilling har betydning for evnen til, at tiltrække kunder og sælge varer. Vi forstår vigtigheden af, at et varespejl opbygges efter et gennemtænkt og veludarbejdet planogram, som henvender sig til vores kunders slutkunder.
Vi sikrer, at opbygning og vedligeholdelse af et varespejl gennemføres i overensstemmelse med de udstedte retningslinjer - og vi forstår vigtigheden i, at der opnås ensartethed i alle varehuse.
Vores administrative team indhenter detaljer, planlægger og formidler opgaven, hvorefter vores medarbejdere i varehusene udfører opgaven jf. tidsplanen. Slutteligt kan vores kunder tilgå data og billedmateriale fra de udførte opgaver.