Dataindsamling
Vi har høj fokus på digitalisering og har udviklet vores egen IT-platform RetailManager, hvilket har gjort os til frontløbere på elektronisk timeregistrering.
Alt udført arbejde bliver digitalt indrapporteret og kan, efter vores kunders ønske, hentes ned som Excel-data. Det gælder bl.a. tidsforbrug, start- og slutdato på opgaven, billeder af udstilling, vareopfyldning og ombygninger - samt eventuelle kommentarer fra vores medarbejdere og salgskonsulenter.
Via et enkelt login kan servicedataerne, til enhver tid, tilgås og hentes ned - og anvendes som redskab til at optimere processer og/eller til at få bedre indsigt i detaljer.
Med RetailManager kan vores kunder trygt følge opgaverne hele vejen.
Sådan vil du opleve os
-
Innovation
Vi har et mål om at 5% af vores omsætning skal komme fra nye services, hvert år. Vi har fokus på innovation og optimerer løbende processer, systemer og arbejdsmetoder.
-
Fleksibilitet
Vi ønsker at kunne tilbyde en stor fleksibilitet til vores kunder. Med et kompetencestærkt team med mere end 600 tilknyttede medarbejdere, og stor geografisk spredning, har vi altid en medarbejder i dit område.
-
Kvalitet
Vi ønsker at levere service og serviceydelser af høj kvalitet med et dygtigt, veluddannet og fagligt kompetent administrations- og servicepersonale.
-
Handling
Hos os, er der altid handling bag ordene. Vi vægter troværdighed og tydelighed i vores kommunikation, så vores kunder føler sig i trygge hænder.