Dagligvarebutikker og DIY
Vi sikrer rette vare, i rette mængde, på rette plads, til rette tid
Vi forholder os nysgerrigt til hver enkelt opgave. Via tætte dialoger, på flere niveauer, og regelmæssige servicebesøg, agerer vi vores kunders salgs- og serviceled ude i varehusene, hvilket styrker samarbejdet på tværs, og øger chancerne for, at vores kunder bliver varehusenes førsteprioriteter.
Med vores kompetencer, årelange know-how og daglige aktiviteter på både Retail- og DIY-markedet, har vi konstant øje på salgsfremmende placeringer og skiftende sæsoner, som har indflydelse på vores kunders salgstal. Vi bruger vores viden til at tilbyde vores kunders varer den bedste præsentation, og garanterer altid et indbydende og salgsfremmende varespejl, da vi blandt andet sørger for:
- Opfyldning af varer
- Trimning og hyldepleje
- Justering af minimums- og maximumsbestilling
- Oprydning og kontrol af overlager
- Planogram- og priskontrol
- Reklamations- og returhåndtering
- Aftaler om ekstraplaceringer/udstillinger
- Sæsonklargøring
- Ombygning og etablering
- Opsætning af POS materiale
Helt konkret betyder dette, at vi aflaster og frigiver ressourcer i vores kunders virksomheder ved at sørge for de rette varer, i de rette mængder, på de rette pladser, til den rette tid.
Hos os er du i trygge hænder.
Sådan vil du opleve os
-
Innovation
Vi har et mål om at 5% af vores omsætning skal komme fra nye services, hvert år. Vi har fokus på innovation og optimerer løbende processer, systemer og arbejdsmetoder.
-
Fleksibilitet
Vi ønsker at kunne tilbyde en stor fleksibilitet til vores kunder. Med et kompetencestærkt team med mere end 600 tilknyttede medarbejdere, og stor geografisk spredning, har vi altid en medarbejder i dit område.
-
Kvalitet
Vi ønsker at levere service og serviceydelser af høj kvalitet med et dygtigt, veluddannet og fagligt kompetent administrations- og servicepersonale.
-
Handling
Hos os, er der altid handling bag ordene. Vi vægter troværdighed og tydelighed i vores kommunikation, så vores kunder føler sig i trygge hænder.
Ombygning og etablering
En god indretning og en flot udstilling har betydning for evnen til, at tiltrække kunder og sælge varer. Vi forstår vigtigheden af, at et varespejl opbygges efter et gennemtænkt og veludarbejdet planogram, som henvender sig til vores kunders slutkunder.
Vi sikrer, at opbygning og vedligeholdelse af et varespejl gennemføres i overensstemmelse med de udstedte retningslinjer - og vi forstår vigtigheden i, at der opnås ensartethed i alle varehuse.
Vores administrative team indhenter detaljer, planlægger og formidler opgaven, hvorefter vores medarbejdere i varehusene udfører opgaven jf. tidsplanen. Slutteligt kan vores kunder tilgå data og billedmateriale fra de udførte opgaver.