NAT
OPFYLDNING

Natopfyldning

Sikre dig, at butikken altid er salgsklar og præsentabel, når du møder ind om morgenen. Vi sørger for, at du og dine medarbejdere kan skabe bedre flow i de daglige arbejdsopgaver, når vi henover natten opfylder varehylder og klarer lettere rengøring samt oprydning. Vi skaber et mindre stresset butiksmiljø og giver medarbejderne tid og rum til at fokusere på service, så kunderne har lyst til at komme igen.

 

nat-opfyldning-retail-2

 

Før åbning er der mange praktiske opgaver, der skal klares, og ofte vil de foregå, mens butikken er åben for kunder. Det giver dog et sjusket indtryk først og fremmest at have en uklar butik, men også at have medarbejdere løbende rundt med paller og rengøringsartikler.

 

 

 

Med vores NATopfyldning kan medarbejderne fokusere udelukkende på salg og service til kunden uden at bekymre sig om, hvorvidt butikken er salgsklar og eller ej.

 

Vi står for vareopfyldning, datotjek, varemodtagelse, sæsonbaseret udskiftning af varer og udstillinger samt lettere rengøringsopgaver for at gøre butikken ekstra præsentabel og mere rolig for både kunde og den ansatte. Via vores platform RetailManager kan du oprette nye opgaver, så du kan sikre dig, at det arbejde, du ønsker udført, bliver løst, inden butikken åbner om morgenen. Vi måler dagligt på kvalitet og effektivitet, for at du kan få tilfredse kunder.

 

nat-opfyldning-retail-1

Bliv kontaktet

Skriv eller ring og få præsenteret dine muligheder

Henrik Feldborg-Zethner
Partner
Tlf: +45 25 41 51 12




NATopfyldning

Eksempel på denne service

For en række af landets største kæder sørger vi for, at butikkerne er salgsklare, når dørene åbner tidligt om morgenen.

 

En typisk arbejdsnat møder vi ind 23.00. Vi kører paller fra lageret i butik, fylder varer på hylderne, tjekker datoer på varer samt udfører lettere rengøring af afdelingerne. Effektiviteten er højere i tidsrum, hvor der ikke er besøgende kunder. Butikkerne opnår typisk også mere loyale kunder,

fordi butikspersonalet kan prioritere kundeservice over rengøring i arbejdstiden.

 

Klokken 07.00 er vi færdige igen, og butikken står nu salgsklar til åbningstid. Som sidste del af arbejdet laver vi en dokumenteret overlevering af nattens arbejde, inden vi forlader huset. På den måde er de butiksansvarlige opdateret på, hvordan nattens vagt er gået.